Kreiranje Facebook Page-a podrazumijeva upoznavanje Brenda sa ciljanom publikom koju smo vec odredili. Ovim potezom izlazimo na sasvim novo trziste. Prvi korak u ovoj kampanji bi bio motivacija kupaca da lakse pronadju navedeni brand. Nakon toga bih nase kupce podstakli sa stalnom komunikacijom izmedju naseg branda I njihovih zelja. Takodjer bitan korak jeste svakodnevno azuriranje stranice, sa zanimljivim ali ne I dosadnim postovima, gdje bi mi I kupci bili u stalnom kontaktu, odnosno kupci bi bili updateovani sa svakom novoscu I zanimljivoscu nasih ponuda, akcija, prodaja itd.
Sto se tice azuriranja stranice, svakodnevno, zavisno od toga kako smo isplanirali, bih objavljivali postove, kako nasih usluga I proizvoda tako I raznih zanimljivosti koji bi zaintrigirali nase kupce da se vrate cesce na stranicu.


Cilj Facebook stranice jeste da nasim kupcima pomognemo da lakse dodju do nas odnosno nasih proizvoda tj. Da lakse prodamo nasu uslugu ili proizvod.
Sljedeci korak jeste istrazivanje nase konkurencije. Konkurenti u našoj djelatnosti bit će dobar vodič da vidimo gdje i kako bi trebali biti aktivni na društvenim mrežama. Kada je riječ o izradi strategije društvenih mreža, istraživanjem vaše konkurencije upoznajemo njihove aktivnosti, a ujedno dobivamo ideju o tome što se radi, tako da njihove uspješne taktike možete integrirati u svoju strategiju. Kroz dobivena saznanja možemo pronaći slabosti glavnih konkurenata.
Marketing kampanja bi se sastojala od dnevnih postova(1 dnevno, 2 dnevno, zavisno od odabrane marketing taktike), pravovremenog odgovaranja I motiviranja da se komuniciranja sa kupcima, povezivanja sa ostalim socijalnim mrezama I konstantnog azuriranja ponude na svim mrezama. Svakodnevno bih se objavljivali postovi sa slikama Ili video materijalima nasih proizvoda I usluga s ciljem prikazivanja nase ponude I u isto vrijeme nasih akcija, popusta, rasprodaje itd. Sve ovo je veoma bitno jer kupci bi bili u stalnom kontaktu sa menadzmentom iza Facebook tima.

 

  1. Istrazivanje konkurencije
  2. Izrada strategije korištenja društvenih mreža
  3. Kreiranje ili adaptacija facebook/twitter/instagram
  4. Motivacija klijenata/potrošaca da lakse pronadju brend
  5. Aktivacija strategije korištenja društvenih mreža

 

Kreiranjem twitter stranice/accounta pocinjemo sa upoznavanjem naseg branda na platformi u kojoj nasi kupci mogu da predstave, komentarisu, podijele na brz I efektan nacin, a u isto vrijeme  predstave nase proizvode I uslugu siroj publici.
Prvi korak na Twitteru jeste kreireanje originalnog HASHTAG-a, koji ce nas pratiti uvijek u nasim kampanjama. Hashtag bi povezivao postove I vodio kupce tamo gdje oni tacno zele, a to je na nasu ponudu odnosno tamo gdje mozemo prodati nas proizvod.
Na Twitteru bi objavljivali dnevno nekoliko kratkih postova, koji bi bili povezani sa nasim ostalim socijalnim mrezama, a podrazumijevali bi takodjer postove koji sadrze slike, text ili video material sa originalnim #hashtagom.

INSTAGRAM
Instagram je socijalni medij koji je u posljednjih nekoliko godina dozivio veliki uspon. Kreiranjem instagram accounta pocinjemo sa kampanjom u kojoj bi nasim kupcima predstavili sve nase proizvode ili usluge putem HD slika ili video materijala.
Nas tim bi uslikao odnosno snimio I napravio zanimljiv materijal nasih proizvoda/usluga koji bi bio podjeljen na ovoj socijalnoj mrezi.  Objavljivali bi dnevno nekoliko postova, zavisno od odredenje marketing taktike I tako nase kupce upoznali sa nekim zanimljivostima koje ranije nisu bile poznate njima.
Instagram bi bio povezan direktno sa prethodne dvije socijalne mreze I tako bi povecali reach I feedback od nasih kupaca.